O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
o
o
De Koning Selfstorage - Veel gestelde vragen

Hieronder ziet u diverse vragen met bijbehorende antwoorden die veel worden gesteld.
Staat uw vraag er niet bij? Bel ons dan even! Wij beantwoorden graag al uw vragen.


Vragen en antwoorden

Wat zijn opslagboxen?
Een box biedt tijdelijke of permanente opslagruimtes op maat aan zowel particulieren als bedrijven. Goederen worden door u zelf in de opslagruimte geplaatst of er uit gehaald. Elke huurder heeft zijn of haar eigen afsluitbare unit. 
Waar kan ik voor informatie terecht?
U kunt ons telefonisch bereiken op 0228-323299.
Ik wil graag snel een box huren, kan dat?
Dat kan! Bel ons 0228-323299. U kunt vervolgens, met behulp van ons advies een keuze maken en de box direct huren. Diezelfde dag kunt u nog uw spullen plaatsen in de gehuurde box. Denkt u eraan dat u een geldig legitimatiebewijs, in de vorm van een paspoort of identiteitskaart, meeneemt? Bij bedrijfsmatige huur hebben wij ook een kopie van het KvK- uittreksel en een BTW nummer nodig.
Hoeveel ruimte heb ik nodig?
U kunt gebruik maken van de opslagcalculator op deze website, om een globale indruk te krijgen van benodigde meters. Voor verdere informatie kunt u natuurlijk ook een informatieaanvraag via de contactpagina naar ons verzenden, of ons even bellen. Uiteindelijk zullen wij u altijd adviseren om vrijblijvend langs te komen om wat verschillende afmetingen te bekijken. Bij beschikbaarheid van de juiste afmeting kunt u direct huren.
Hoe lang zit ik aan een contract vast?

Er zijn twee mogelijkheden, u huurt per maand of per jaar.

 * Maandelijkse contracten worden elke kalendermaand automatisch verlengd, totdat wij een schriftelijke opzegging van u ontvangen. De opzegtermijn is twee weken. Er kan per de 15e van de maand, of per eind van de maand opgezegd worden.

 * Jaarcontracten lopen, zoals de naam al zegt, in perioden van een jaar. Deze contracten worden niet automatisch verlengd. In de laatste maand van het contract ontvangt u van ons een brief, waarin wij naar het verdere verloop van de huur vragen. U betaald bij deze contracten het hele jaarbedrag vooruit en ontvangt 10% korting over de 2e t/m de 12e maand.

Hoe veilig staan mijn spullen?
Het gebouw is 24 uur beveiligd, door een uitgebreid camerasysteem dat alle bewegingen vastlegt. Daarbij is het gebouw 24 uur per dag afgesloten en alleen toegankelijk voor huurders, door middel van een toegangspas. Uw eigen ruimte wordt afgesloten door een hangslot, dat u bij ons aanschaft. Verder voldoen we ook aan de hoogste eisen, gesteld door brandweer en gemeente.
Moet ik lang van te voren reserveren?
Er zijn bepaalde maten units die veel gevraagd zijn. Wanneer u al weet wanneer u een bepaalde box exact nodig heeft, kunt u deze vastleggen door middel van een huurcontract. De huurperiode start natuurlijk pas op de dag dat u daadwerkelijk de unit nodig heeft. Extra kosten worden niet berekend, terwijl u wel verzekerd bent van gebruik van de juiste unit.
Wat mag u opslaan?
Inboedel, goederen, archief of voorraad, bijna alles kan en mag. Het maakt niet uit hoe groot of hoe klein, zolang het geen ontvlambare (chemische) producten, bederfelijke levensmiddelen of illegale goederen betreft.
Wat zijn de condities van de opslagruimten?
Alle opslagruimten zijn schoon, droog en verwarmd. Ideale omstandigheden om inboedels, archieven ed. op te slaan. Natuurlijk zijn de units ook beveiligd, door middel van een eigen slot.
Hoe kan ik laden en lossen?
Onze vestiging heeft een Inrij hal. U rijdt met uw personen- of bestelauto gewoon naar binnen. Laden en lossen doet u overdekt. Dus droog! (maximale inrijhoogte is 2.70m) Daarbij maken de interne transportmiddelen (steekwagens ed.) het u nog gemakkelijker om de spullen in de unit te plaatsen. De ruimtes op de 1e en 2e verdieping zijn goed bereikbaar met een stevige goederenlift.
Zijn mijn spullen automatisch verzekerd?
De goederen die in uw unit zijn opgeslagen worden vaak gedekt door uw eigen inboedelverzekering, aangezien wij aan de hoogste brand- en inbraakeisen voldoen. Neem voor de zekerheid contact op met uw verzekeringsadviseur. U dient uw verzekeringsadviseur te laten weten dat uw spullen bij ons opgeslagen staan.
Hoe moet ik betalen?
Bij het afsluiten van het contract betaalt u de eerste maandafwikkeling met de pin, of contant. Elke volgende maand betaald u het huurbedrag door automatische afschrijving of u maakt het bedrag zelf over.
Wanneer kan ik bij mijn spullen?
De ruimtes zijn voor huurders 7 dagen per week toegankelijk van 06:00 uur tot 23:00 uur.
Kunt u ook goederen voor mij in ontvangst nemen?
Desgewenst kunnen wij in overleg dit voor u regelen. Veel is mogelijk.
Hoe kan ik mijn spullen vervoeren?
Voor transport van goederen van en naar de opslagruimtes moet u zelf zorgdragen.

Kan ik veranderen van opslagruimte?

Blijkt uw opslagruimte te groot, omdat u bijvoorbeeld spullen heeft weggebracht, of heeft u (al dan niet tijdelijk) meer ruimte nodig, dan is het per direct mogelijk in overleg met ons naar een andere opslagruimte te verhuizen.

Hier zitten geen extra kosten aan vast, het verschil in huurprijs wordt verrekend.

Hoe kan ik opzeggen?

Het opzeggen van uw gehuurde opslagruimte dient 14 dagen voor het begin van de nieuwe huurperiode bij ons bekend te zijn.

Uw opslagruimte dient dan uiterlijk op de datum dat u de ruimte wilt verlaten na controle door ons opgeleverd te worden (en uw toegangspas ingeleverd).

Na ongeveer 3 weken wordt uw borgsom teruggestort op uw rekening.



Uw vraag niet gevonden?

Staat uw vraag er niet bij? Bel dan vrijblijvend met (0228) 323299.

Of ga naar de contact pagina en stel daar uw vraag per E-Mail




Veel gestelde vragen
          (FAQ)
VRAGEN
KLEINOPSLAG ENKHUIZEN
KLEINOPSLAG ENKHUIZEN
Copyright © 2007 - 2017 Kleinopslag. All Rights Reserved
De Star 4e
1601 MH  Enkhuizen
Tel:      0228-323299

BRUHO Kleinopslag
Mail